FAQ

[page_header margin=”17px” style=”normal” title=”Veelgestelde Vragen (FAQ)” bg_color=”#11abdc”] [row] [col span__sm=”12″]

Geen antwoord op uw vraag? Neem contact met ons op.

[title text=”Bestellingen” color=”rgb(17, 171, 220)” margin_top=”10px” margin_bottom=”0px”] [accordion] [accordion-item title=”Met welke betaalmethoden kan ik betalen?”]

Buiten de standaard betaalmethoden zoals Bancontact, Paypal, Overschrijving, iDeal proberen we ook tal van andere interessante betaalmethodes aan te bieden. Meer informatie kan je hierover terugvinden op onze betaalmethoden pagina.

[/accordion-item] [accordion-item title=”Is deze webshop beveiligd?”]

Veiligheid bij online shoppen is belangrijk, daarom nemen we steeds voldoende maatregelen om u in geen enkel geval in gevaar te brengen. Dit doen we onder meer door onze website te beveiligen met SSL certificaten en te werken met partners via beveiligde applicaties. Meer info op onze beveiliging pagina.

[/accordion-item] [accordion-item title=”Ontvang ik een factuur van mijn bestelling?”]

Een factuur van uw bestelling zal je steeds automatisch per mail krijgen. Indien je deze niet meer kan terugvinden kan je ook steeds inloggen op onze webshop om uw factuur in uw account afdeling terug te vinden.

[/accordion-item] [accordion-item title=”Wat gebeurt er na de bestelling?”]

Na het bestellen en betalen (indien op krediet dan zonder betalen) zal uw bestelling zo snel mogelijk verzonden worden. Wanner u deze ontvangt heb je 14 dagen bedenktijd.

[/accordion-item] [accordion-item title=”Hoe vraag ik retour aan?”]

Dit kan via de retour pagina.

[/accordion-item] [/accordion] [title text=”Krediet & Achteraf betalen” size=”70″] [accordion] [accordion-item title=”Wat zijn de voorwaarden voor een krediet?”]

Binnenkort

[/accordion-item] [accordion-item title=”Wat zijn de voorwaarden voor achteraf betalen?”]

Binnenkort

[/accordion-item] [accordion-item title=”Wat zijn de voorwaarden om in delen te betalen?”]

Binnenkort

[/accordion-item] [/accordion] [title text=”Verzendingen” color=”rgb(17, 171, 220)” margin_top=”10px” margin_bottom=”0px”] [accordion] [accordion-item title=”Wat zijn de leveringskosten voor online bestellingen?”]

De transportprijzen kunnen steeds bekeken en gekozen worden in uw winkelmandje na het toevoegen van een product.

De prijs en opties zijn verschillend voor producten en voertuigen. Meer informatie kan je terugvinden op onze verzending pagina.

[/accordion-item] [accordion-item title=”Verzendopties”]

Pakjes en klein materiaal

We proberen steeds de meest relevante transportopties aan te bieden om u zo goed mogelijk te helpen. Zo kan je kiezen om deze te laten leveren bij u thuis, in een pakjesautomaat, in een afhaalpunt of af te halen in onze winkel.

Alle opties en nieuwe opties kan je terugvinden op de verzendingen pagina.

Voertuigen

De transport voor startklaar gemaakte voertuigen verschillen van provincie tot provincie. Deze kost uiteraard een stukje meer dan het opsturen van een pakje. Levering gebeurt hier ook door onze eigen dienst zodat we kwaliteit en correcte uitleg kunnen garanderen.

Fietsen kunnen ook in-doos geleverd worden. Dit zal iets goedkoper zijn. Wel moet je dan zelf alles nog in elkaar steken, meestal gaat hier over het vastmaken van stuur, banden pompen, alle bevestiging checken en aanspannen, kettingen invetten en meer. Enkel aan te raden voor technische personen die reeds ervaring hebben met fietsen.

[/accordion-item] [accordion-item title=”Leveringsperiode”]

Bestelling zullen steeds binnen 1-3 werkdagen verzonden worden. Producten die voorradig zijn en waar vermelding bijstaat zullen binnen 24 uur geleverd worden.

[/accordion-item] [/accordion] [title text=”Winkel” color=”rgb(17, 171, 220)”] [accordion] [accordion-item title=”Kan ik producten komen bezichtigen?”]

In onze winkel te Bredene kan je bijna al onze producten komen bezichtigen, zeker aan te raden indien je interesse hebt in een fiets, scooter of moto. Indien u speciaal van ver zou komen om een specifiek product te bezichtigen vraag je ons best of deze ook voorradig is, dit kan via onze contact pagina.

[/accordion-item] [accordion-item title=”Wat zijn de openingsuren?”] [/accordion-item] [accordion-item title=”Zijn alle producten in de winkel terug te vinden?”]

Bijna alle producten die op de webshop staan kan je in de winkel terugvinden. Indien u speciaal van ver zou komen om een specifiek product te bezichtigen vraag je ons best of deze ook voorradig is, dit kan via onze contact pagina.

[/accordion-item] [/accordion] [title text=”Diensten” color=”rgb(17, 171, 220)”] [accordion] [accordion-item title=”Welke scooter, fietsen en moto’s herstellen jullie?”] [/accordion-item] [accordion-item title=”Moet ik een afspraak maken voor herstellingen van mijn fiest, scooter of moto?”]

Voor het herstellen van uw fiets, scooter of moto dien je een afspraak te maken, u kan ons contacteren via de contact pagina.

[/accordion-item] [/accordion] [title text=”Garantie” color=”rgb(17, 171, 220)”] [accordion] [accordion-item title=”Heb ik garantie op producten en accessoires?”]

Afhankelijk van het merk.

[/accordion-item] [accordion-item title=”Hoe lang heb ik garantie op fietsen, scooters en moto’s?”]

De standaard garantieperiode is 2 jaar, dit kan echter wel verschillen van merk tot merk.

[/accordion-item] [accordion-item title=”Hoe vraag ik garantie aan?”]

Garantie kan je aanvragen via de garantie pagina.

[/accordion-item] [/accordion] [/col] [/row]

TOP